Patogiausias budas suzinoti kroviniu draudimo kaina

Buvo kalbama apie tai, ar uber modelis gali pakeisti krovinių verslą. Kad ir kaip ten bebūtų, inovacijų naujos imones koncentruotos ant pasaulio siuntas - jūra arba oru - yra greičiau suvokti koreliacijas su kitais platus technologijų etapuose, pavyzdžiui, Priceline, Orbitz ar Expedia

Maksimalus užraktas, laivyno logistikos direktorius, sakė mes neturime pasiūlyti uber stiliaus komercinį centrą, dėl to, kad Uber mainai įvyktų greitai ir atsiranda greitai. "Laivyno siūlo internetu komercinį centrą sąsajų siuntėjai krovininiams ekspeditorių, tiek jūros ir oro . "dėl visuotinio pristatymo sudėtingumo padaryti, kad neįsivaizduojama." dėl laivyno svetainėje, kai klientas prašo paminėti, pradiniai 5 krovininiai ekspeditoriai, kuris reaguoja supažindinami su perspektyva. Tai gali užtrukti šiek tiek terminai. klientas tuo metu susitvarko ekspeditorius dirbti, nepilnai atsižvelgiant į Pažvelgti į krovinių ekspeditoriaus vertinimus ir kainą. Taigi vietoj Kurių uber šou, tai yra įvertinimas ir audito etapas labiau panašus į TripAdvisor

Iš Freightos kitas komercinis centras sąsajų krovinių ekspeditoriai oro ir jūrų krovinių siuntėjų, sutinka, kad pranašesnis panašumas būtų Priceline, Orbitz ar Expedia. "Uber yra dalintis ekonomika komercinis centras. Jie suvilioti naujas tvarkykles patekti į rinką. Mes ne viliojanti naujus krovinių ekspeditoriai patekti į rinką."

įdomiau su Uber, kur keliautojas gali gauti beveik momentą įspėjimas, kad vairuotojas gali pakelti juos į vidų porą minučių, kad nėra, kaip ir dabar įmanoma pasaulinės krovinių. Freightos suteikia cituoja viduje 20 sekundžių vežėjams, tačiau jie nėra apriboti citatos tol, kol krovinys ekspeditorių gali nustatyti, kad jie gali pagauti tarpą laive ar lėktuve. Krovinių draudimo ekspeditorius turi vieną dieną sunaikinti prašymą. Bet kuriuo atveju, "daugiau nei 90 proc laiko citata laikomas." Ir atsižvelgiant į orą, kai 3 ar 4 dienų kelionės laiko citatą, jei ekspeditorius negali gauti vietos viename turėtojo plokštumoje, jie kaip taisyklė gali ant pakaitinio transporterio. Tuo Freightos, paprastai 50% 50000 kabučių Jie suteikė per ketvirtį yra oro.

Jis reguliariai Tikimasi, kad naujovė pagrįstos prekybos centrų gaminti paskatų iki disintermediating kainuojančio go tarpininkų. Tai yra akivaizdu, ne ne laivyno ar Freightos, kur jie ieško krovinių ekspeditorių situacija - Go-tarpininkų jungiantis nešiklius vežėjams - būti centre, kad suteikiant transporto administracijas.

Tai papildomai galioja kroviniu draudimas, paleisties koncentruotas ant susieti jūrų krovinių ekspeditoriai ir vežėjai. Vienas iš autorių, naudojamas būti Global Logistics pirkimų direktorius "Hewlett-Packard" HPQ - 2,63%. "Krovinių ekspeditoriai yra gyvybiškai svarbūs dėl to, kad siuntėjai reikia naudos. Į kurie padarė Omyłka daug naujų įmonių yra atsižvelgiant Pažvelgti krovinio ekspeditorius, kaip jie yra kelionių specialistas. Jie nėra. Jie apima savigarbą. Siuntėjai norėtų ne organizuoti tradicijas Indonezijos ar autotransporto perteikimą Ukrainoje. Krovinių ekspeditoriai negali būti disintermediated! "


laivyno ekspeditorius davė alternatyvų atvejį, kaip krovinių ekspeditoriai siūlo tam tikros naudos. "Didžiausia dirižablis krovinių ekspeditoriai dirbti efektyviai suvienyti ne tiek, kiek skyriumi naštos (LCLs) visu turėtojas krovinius (SFĮ). Jie patys kietėjimas". Jų derinys administracijos atsarginių vežėjo pinigų. "Be jūros, iš didžiausių krovinių ekspeditorių dalis fiziškai tai padaryti taip pat, tačiau dažnai jie turi Vanguard arba SHIPCO daryti sąjungą už juos."

Įvairūs nauji verslai, nereikia tikėtis, kad efektyvesnes asociacijas tarp siuntėjų ir krovinių ekspeditoriams. Jie krovinių ekspeditoriai! Rinkodaros direktorius Cargo viršininkas, taip pat vaizduoja Cargo viršininkas tiesiog kaip krovinių verslą, dar naujovė iš pradžių atstovas. "Mes esame įprasta specialistas, tačiau mes atsiskaitoma pasirinkimas, kad kompleksinę Silicio slėnio inovacijų (mes tikrai būstinė žemyn kelio nuo" Google "namų biure) rūpintis šiais klausimais."

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Vilnius luxury transport operated with Tesla Model S

daliniai kroviniai - paleciu pervezimas